Leveranciers

Vanaf 15 oktober 2018 wordt het nieuwe ziekenhuis volledig in gebruik genomen. Leveringen aan het nieuwe ziekenhuis kunnen vanaf 25/06/2018.

Het nieuwe ziekenhuis is bereikbaar via de ingang op Liersesteenweg 435. Leveranciers begeven zich op het domein via de leveranciersingang naar de laad- en loskade op niveau -1. De bareel die toegang biedt tot de leveranciersingang zal tussen 7u en 16u open staan.

Plattegrond nieuwbouwsite AZ Sint-Maarten:

  1. Hoofdtoegang vanuit Liersesteenweg
  2. Secundaire toegang
  3. Hoofdingang
  4. Ingang spoedgevallen voor hulpdiensten
  5. Ingang spoedgevallen voor patiënten
  6. secundaire ingang voor ziekenvervoer
  7. Ingang revalidatiecentrum
  8. Laad- en loskade (niveau -1)
  9. Centraal parkeergebouw
  10. Fietsenstalling

Adres

Liersesteenweg 435, 2800 Mechelen

BTW nr.:

BE0411515075

Leveringen

Voor de leveringen ter hoogte van de laad- en loskade zijn er 2 zones voorzien:

  • Een ontvangstzone van het magazijn (levertijd tussen 7u en 16u).
  • Een ontvangstzone van de voedingsdienst (levertijd tussen 7u en 13u30).

Voor leveringen in de logistieke straat of ter hoogte van de dienst zal je bij aankomst aan de loskade een tijdelijke toegangsbadge ontvangen en zo nodig een routeplan.

Kleine leveringen (draagbaar of op een karretje, geen transpaletten) mogen eventueel via de hoofdingang. Hiervoor parkeer je op de centrale bezoekersparking. Opgelet: Tijdens de overgangsperiode tussen 01/07/2018 en 15/10/2015 zal er nog geen 24/7 permanentie aan het onthaal zijn en dienen de leveringen langs de loskade te gebeuren.

Voor de leveringen buiten de openingsuren van de laad- en loszone zijn nachtsassen voorzien die enkel toegankelijk zijn met een toegangsbadge. Nachtleveranciers nemen contact op met Daniel De Graeve (015/30 30 49, daniel.degraeve@emmaus.be), hoofdverantwoordelijke magazijn. Hij beheert de toegangen tot alle nachtsassen en leveringen buiten de openingsuren.

Algemene aankoopvoorwaarden

Download hier de algemene aankoopvoorwaarden van het AZ Sint-Maarten.

Betalingen

Heeft u een vraag over de verwerking of betaling van uw factuur, dan kan je contact opnemen met leveranciersboekhouding per mail via crediteurenaz@emmaus.be

Belangrijke verhuisdata

  • 02/07/2018: Magazijn en aankoopdienst (leveringen vanaf 25/06/2018)
  • 03/07/2018: ICT
  • 14/09/2018: Apotheek Campus Leopoldstraat
  • 01/10/2018: Centrale sterilisatieafdeling campus Zwartzustersvest
  • 04/10/2018: Labo pathologische anatomie 
  • 07/10/2018: Labo campus Zwartzustersvest (deels)
  • 08/10/2018: Labo campussen Leopoldstraat (deels) en Rooienberg (deels)
  • 15/10/2018: Verpleegafdelingen